Mónica Martínez Paz

http://www.monicamartinezpaz.com

Va néixer a Maracay (Veneçuela). És llicenciada en Pedagogia per la Universitat de Barcelona (2005) i Narradora Oral des del 1998. L’any 2002 integra el grup Un Mundet de Contes. És professora del programa de formació de narradors/es orals Atrapa la Paraula, per a Biblioteques de Barcelona. Integra el trio de Narración Oral Juntos pero no Revueltos. Resideix a Barcelona des del 2001.

.

IMAGINACONTES

Historias para niños y niñas, contadas por varios de los mejores Cuentacuentos surgidos de los talleres de formación que se imparten en las bibliotecas y centros cívicos de Barcelona: Esther Pozo, Juntos pero no revueltos, Mónica Martínez Paz, Pili Romano, Raquel de Manuel, Som 3 de 3…
Cuentos para toda la familia, en los que los y las Cuentacuentos ponen las palabras y el público asistente sólo debe dejarse llevar por su propia imaginación.
Dia: Dissabte 16
Hora: 11:00hrs
Lloc:
CAIXA FORUM (CALLE MODERNISTA)
¿Cómo llegar?

.

CONTES D’AQUÍ, D’ALLÀ I D’ACULLÀ

Contes de tot arreu. A través de mites, llegendes, paraules, veus i gestos de diferents llocs del món, vull que els petits voltin pel nostre planeta utilitzant -com a úniques eines per al viatge- la fantasia i la imaginació: un gripau s’enamora d’una ànega, que una guineu construeix per al seu amic, i un nen coneix el secret per fer petons de molts colors. Tot això mentre, a l’altra banda del mar, altres animals descobreixen…
Dia: Diumenge 17
Hora: 12:00hrs
Lloc: C. C. TAXONERA
¿Cómo llegar?

.

INAUGURACIÓN

La inauguración del Festival se realizará en el Teatre Romea, el 18 de octubre a las 20:00 hrs., con la presencia de Carles Canut (Fundación Romea), Toni Puig (Xarxa de Centres Cívics), y un representante del Consorci de Biblioteques de Barcelona. Seguidamente, tomarán la palabra (y bien que la usarán!) los y las cuentacuentos Ana Herreros (Madrid), Alekos (Colombia), Arnau Vilardebò (Catalunya), Joseluis Mellado (Chile), Mónica Martínez Paz (Venezuela), Tim Bowley (Gran Bretaña) y Charo Pita (Galicia), Malena Placeres y el grupo Nuts & C.o (Catalunya).
Dia: Dilluns 18
Hora: 20:00hrs
Lloc:
Teatre Romea
¿Cómo llegar?

.

NO HACE FALTA UN TALLER DE NARRACIÓN ORAL PARA APRENDER A CONTAR CUENTOS

Mónica Martínez Paz, con más de diez años de experiencia como narradora oral y docente formadora de cuentacuentos, explicará y demostrará con ejercicios prácticos lo que expone en el título de su charla/taller…
Dia: Dimecres 20
Hora: 19:00hrs
Lloc:
BIBLIOTECA SANT ANTONI- JOAN OLIVER
¿Cómo llegar?

.

EL TRUCO DEL CUENTO
Mercedes Carrión & Mónica Martínez Paz

Mercedes Carrión, Conta contes i maga, durant anys ha vingut mesclant la màgia de les paraules amb aquella altra, la de la vareta màgica. Per la seva part, Mónica Martínez Paz s’apropa a la màgia des dels contes que descobreixen les veritats, prodigis i misteris dels mags (i les magues). Ambdues màgies trenquen la realitat en aquest espectacle, on el gran repte serà endevinar El Truco del Cuento
Dia: Divendres 22
Hora: 21:00hrs
Lloc:
EL ALMAZEN
¿Cómo llegar?
.

Mercedes Carrión (Perú) Contista, maga, actriu dramàtica, mim, funàmbula, malabarista, directora, guionista. Des del 1975 i durant 35 anys ve recorrent escenaris de mig món.

Mónica Martínez Paz (Veneçuela). Narradora Oral des de l’any 1998. Llicenciada en Pedagogia per la UB (2005). És professora de formació de conta contes per al Consorci de Biblioteques de Barcelona.

.

  • Comparteix a Facebook
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS